تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

فاجعه در کمین شاگردان تنهاخ

  • کد خبر: ۱۹۰۵۸۲
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
فاجعه در کمین شاگردان تنهاخ
هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با ۸ دیدار آغاز می‌شود.

شهرآرانیوز، هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با هشت دیدار آغاز خواهد شد. در دیدار‌های پیش رو شاهد تقابل مدعیان با یکدیگر نخواهیم بود، اما اوضاع گروه اول مسابقات باعث شده است تا دیدار‌های گالاتاسرای در برابر بایرن‌مونیخ و همچنین منچستریونایتد مقابل کپنهاگن حساسیت زیادی پیدا کند.

به‌جز این گروه، در ایتالیا هم نایب‌قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها به نظر کار دشواری برابر حریفش ندارد، اما سرنوشت آن‌ها در صورت لغزش در این مسابقه کمی پیچیده می‌شود. رئال نیز چندروز پس از جدال پرحاشیه با سویا در لالیگا، در خانه براگا به میدان می‌رود تا با پیروزی، صعودش به مرحله بعد را از همین حالا قطعی کند.

آخرین شانس‌های منچستر برای بقا در لیگ قهرمانان

به نظر می‌رسد در این فصل هیچ‌چیز آن‌طور که هواداران منچستریونایتد انتظار داشتند، پیش نمی‌رود. عملکرد خوب این تیم در هفته‌های پایانی فصل گذشته با سرمربی هلندی‌شان، امید درخشش در این فصل را بیشتر از گذشته به اردوگاه یونایتد‌ها آورده بود، اما آن‌ها در لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان اروپا پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شدند. آن‌ها در لیگ انگلیس در رتبه هشتم هستند، اما اوضاع در لیگ قهرمانان برای شیاطین سرخ، جهنمی پیش می‌رود.

یونایتد از دو بازی گذشته‌اش هیچ امتیازی کسب نکرده است تا با دو شکست پی‌درپی قعرنشین گروهش باشد. آن‌ها در گام اول در آلمان مغلوب بایرن‌مونیخ شدند و سپس با شکست خانگی مقابل گالاتاسرای، فاجعه برای شاگردان تنهاخ به مرحله دیگری رفت. حالا اگر منچستری‌ها نتوانند در دیدار خانگی امشب برابر کپنهاگن سه‌امتیاز را کسب کنند، احتمال حذفشان از مرحله گروهی بسیار زیاد خواهد شد.

در دیگردیدار این گروه، گالاتاسرای در خانه میزبان بایرن‌مونیخ است. مونیخی‌ها تا به اینجا با دو پیروزی و گرفتن همه امتیاز‌های ممکن، صدرنشین گروه هستند، اما عملکرد آن‌ها در جریان برد‌های قبلی خیلی مطمئن نبود و شاید در صورت ادامه اشتباهات فردی شاگردان توماس توخل در بازی امشب، تیم ترکیه‌ای در خانه‌اش دست به غول‌کشی بزند.

گالاتاسرای با چهار امتیاز در رتبه دوم جدول حضور دارد و اگر بتواند دست پر از دیدار خانگی برابر مونیخی‌ها خارج شود، شانس زیادی برای رسیدن به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت. البته مصدومیت بدموقع ستاره آن‌ها، یعنی مائورو ایکاردی و احتمال نرسیدن او به این دیدار، کار تیم ترکیه‌ای را دشوارتر از قبل کرده است.

نایب‌قهرمان به‌دنبال پیروزی بر سالزبورگ

اینتر پس از اینکه فصل گذشته توانست با شایستگی به فینال لیگ قهرمانان برسد و پس از چند سال در اروپا قدرت‌نمایی کند، این فصل هم امیدوار به رسیدن به مراحل بالای این تورنمنت است. نراتزوری که در سری‌آ وضع خوبی دارد و این هفته پس از باخت میلانی‌ها به یوونتوس، توانست صدرنشین شود، در لیگ قهرمانان تا به اینجا مقتدر نبوده است و با یک تساوی و یک پیروزی، هم‌امتیاز با رئال سوسیداد در رتبه دوم گروه D قرار دارد.

شاگردان سیمونه اینزاگی حالا باید در سومین دیدارشان میزبان سالزبورگ اتریش باشند. تیم اتریشی فقط یک امتیاز کمتر از اینتری‌ها دارد و در دو بازی گذشته‌اش هم حریف دست‌وپابسته‌ای نشان نداده است. اینزاگی و شاگردانش هنوز وضع خوبی در گروه دارند، اما به‌خوبی می‌دانند که لغزش در دیدار امشب می‌تواند به‌سرعت اوضاع را علیه آن‌ها کند و کارشان برای صعود را به چالش بکشد.

در دیگربازی مهم امشب هم شاگردان کارلو آنچلوتی پس از توقف برابر سویا در دیداری پرحاشیه و جنجالی در لالیگا، حالا در خانه براگا به میدان می‌روند. رئالی‌ها تا اینجا در گروهشان اوضاع خوبی دارند و با دو پیروزی صدرنشین هستند. حریف پرتغالی آن‌ها هم روی کاغذ نمی‌تواند دردسری برای غول اسپانیایی ایجاد کند، اما با توجه به اینکه رئال شنبه آینده باید در دیداری مهم در خانه بارسلونا به میدان برود، شاید آنچلوتی به برخی بازیکنان اصلی‌اش در بازی امشب استراحت بدهد و با ترکیبی از ذخیره‌ها به جنگ براگا برود؛ موضوعی که امید حریف پرتغالی برای گرفتن امتیاز در خانه غول اسپانیایی را بیشتر می‌کند و آن‌ها می‌خواهند دست‌کم با کسب یک تساوی برابر رئال، شانسشان برای صعود از گروه C را زیاد کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->